2018

Presentatie Internet Marketing Formule

Online Kennis Centrum / Presentaties

Delen op sociale netwerken

Koppeling delen

Gebruik permanente koppeling om te delen via sociale media

Deel met een vriend

Gelieve in te loggen voor het versturen van dezepresentation per email!

Plaats reactie met e-mailadres (bevestigen van e-mail is vereist om de reactie te plaatsen op de website) of in te loggen om een opmerking te posten

Laat het Internet Voor je Werken

Gepresenteerd door Ivo Abels

De 4 pijlers van de Internet Marketing Formule

Pijler #1 Oplossingen

Klanten zijn mensen.

6

En mensen zijn op zoek naar antwoorden en oplossingen.

7

Jij hebt vaak de antwoorden en de oplossingen, maar je moet ze alleen nog in de juiste VORM gieten en op het juiste MOMENT aanbieden.

8

Pijler #2

Vertrouwen en Verlangen

Mensen kopen alleen maar van andere mensen als ze vertrouwen in je hebben en/of verlangen hebben naar jouw product of dienst.

10

Maar hoe bouw je dan vertrouwen op?

11

Je bouwt vertrouwen op door “waardevolle” informatie aan te bieden.

12

Je bouwt vertrouwen op door referenties.

13

Hoe krijgen klanten verlangen in mijn producten of diensten?

14

Als je de “PIJN” kan wegnemen.

15

Hoe meer pijn je kan wegnemen, hoe meer verlangen ze krijgen in jouw oplossing.

16

Als ze door jouw oplossing kunnen “WINNEN”.

17

Je kan ze laten “winnen”, doordat ze sneller, makkelijker, eenvoudiger of goedkoper kunnen leven, sporten of werken.

18

Pijler #3

Automatisering

Door sales processen te automatiseren ga je tijd besparen.

20

Door je sales proces te automatiseren ga je continue nieuwe leads aantrekken.

21

Door je processen te automatiseren krijg je ook de mogelijkheid om “AAN” je bedrijf te werken in plaats van “IN” je bedrijf.

22

Processen moet niet om jou heen draaien, maar om de KLANT.

23

Pijler #4

Optimaliseren

Door continue te optimaliseren ga je focussen op “knelpunten” binnen je proces waarmee je meer “resultaten” kan behalen.

25

Door je knelpunten inzichtelijk te maken krijg je ook grip op je proces en kan je eenvoudiger bijsturen.

26

Om te kunnen optimaliseren, moet je wel gaan meten.

27

Want METEN = WETEN.

28

Op basis van onderbuikgevoel ga je niet de juiste stappen maken om een geoliede marketing machine te bouwen.

29

Samenvattend

Lead generators : voorbeelden laten zien

Ik heb nog één vraag?

Waar kan ik jou mee helpen om je business te laten groeien?

Mail het mij via

ivo@ivoabels.nl

of ga naar mijn website

www.ivoabels.nl

Bedankt voor je aandacht en je reactie!

Weergaven

  • 287 Totale weergaven
  • 116 Websiteweergaven

Acties

  • 0 Gedeeld op sociale media
  • 0 Vind-ik-leuks
  • 0 Vind-ik-niet-leuks
  • 0 Opmerkingen

Aantal malen gedeeld

  • 0 Facebook
  • 0 Twitter
  • 0 LinkedIn
  • 0 Google+